L’ANC i Òmnium Cultural posen en marxa un web per la manifestació de Brussel·les del proper 7-D

L’Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural han posat en marxa un web per coordinar i informar sobre la gran manifestació que es farà el pròxim 7 de desembre a Brussel·les. La direcció és la següent: Brusselles.assemblea.si. El web pretén recollir i coordinar la informació necessària que tant l’ANC com Òmnium necessitaran per poder organitzar els actes que es duran a terme el dia 7 de desembre.

El matí del 7 de desembre, milers de catalans es manifestaran pels carrers del centre de Brussel·les per reivindicar les llibertats i drets fonamentals violats per l’Estat espanyol i per demanar l’alliberament dels presos polítics. L’ANC Brussel·les porta dies treballant en l’organització i manté contactes permanents amb les autoritats belgues per garantir un funcionament òptim de la marxa.

Alguns mitjans belgues ja se n’han fet ressò, i destaquen el caràcter multitudinari que tindrà la manifestació.

Inscripcions obertes

El nou web tindrà un apartat que permet inscriure’s a la manifestació, si bé no té un caràcter vinculant ni suposa cap reserva. Es tracta d’una senzilla manera de poder apuntar-se a la marxa, per això el formulari d’inscripció pregunta si s’anirà a la manifestació, quanta gent hi anirà, com s’hi anirà, etc.

A més, també disposa d’un apartat de preguntes i respostes habituals: com anar al centre de la ciutat, freqüència de trens, on comprar bitllets, etc.

Vídeo “Fa un mes que pensem cada dia amb els Jordis”

Aquest és el vídeo “Fa un mes que pensem cada dia amb els Jordis”