22 de gener, a Sant Cugat, xerrada amb Montserrat Rossell i Jordi Pesarrodona

El dijous 22 de gener, a Sant Cugat del Vallès, es farà la xerrada Present i futur de l’independentisme.

Hi participaran:

  • Montserrat Rossell, vicepresidenta executiva del Consell per la República, enginyera química i sòcia de l’ANC des de la seva fundació.
  • Jordi Pesarrodona, secretari nacional d’Accions al Territori, activista d’esquerres, pallasso i comediant, represaliat de l’1 d’Octubre i condemnat per desobediència.

On som com a moviment?

Cap a on volem anar?

Us convidem a una xerrada imprescindible per reflexionar plegats sobre el moment actual de l’independentisme i els reptes de futur.

L’acte començarà a les 19.00 a la Casa de Cultura de Sant Cugat.

Una trobada per escoltar, debatre i participar. Perquè només sabent on som podrem decidir cap on volem anar.

22 gener, a Bellaterra, xerrada amb Josep Maria Solé i Sabaté

El dijous 22 de gener es farà la segona xerrada del cicle Països Catalans, darrera colònia d’Espanya.

Serà una atractiva xerrada-col·loqui amb l’historiador Josep Maria Solé i Sabaté que ens parlarà del període que va de la Renaixença a la dictadura del general Franco.