El 23 de juny veniu a rebre la Flama del Canigó a la Plaça de la Vila de Sant Cugat

Sant Cugat per la Independència (SCxI)

Un any més la Flama del Canigó, símbol de les tradicions i la cultura catalana, arriba a Sant Cugat i a centenars de molts altres pobles i ciutats arreu dels Països Catalans.

Veniu a participar a la rebuda institucional que es farà el 23 de juny a les 7 del vespre a la Plaça de la Vila, davant de l’Ajuntament de Sant Cugat.

En Raül Romeva farà la lectura del manifest, i hi haurà actuacions dels Gausacs, dels Bastoners i dels Diables de Sant Cugat, ballada de sardanes i l’encesa de la Foguera de Sant Joan.

Veniu a gaudir d’aquesta festa!. La Flama del Canigó i la Foguera de Sant Joan ens marcaran el principi d’un estiu intens. L’estiu previ al mes de setembre que ens ha de dur a les portes de la República Catalana!

cartell Flama del Canigó 2015

View original post