El 24 de desembre, al migdia, cançons per la llibertat

L’Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural organitzen una cantada popular de nadales a totes les places dels ajuntaments de Catalunya per fer visible que, encara que estiguem celebrant amb les persones estimades el Nadal, no oblidem que hi ha persones que no podran passar el Nadal amb els seus perquè estan empresonats.

Hi haurà un cançoner amb un repertori de nadales que es podrà descarregar aquí. Dins aquest repertori de nadales populars catalanes hi haurà també l’adaptació de la cançó “Quan somrius”, de Josep Thió, “L’estaca” i “El cant dels ocells“.

L’acte de Barcelona es farà davant la porta principal de la presó de la Model (carrer d’Entença entre carrer de Rosselló i carrer de Provença).

Cançoner en pdf.

photo_2018-01-20_17-38-58

Vídeo del seguiment dels resultats del 21D fet per l’ANC a les Drassanes

Aquest és el vídeo de l’acte de seguiment de resultats fet per l’ANC a les Drassanes de Barcelona.

Aquí us podeu descarregar la publicació còmica “Illegal Times”

Un grup de ninotaires han fet aquesta publicació davant les limitacions a la llibertat que estem vivint.

Descarregueu-vos-el clicant aquí.

Captura de pantalla 2017-12-21 a les 9.11.58