Amb l’objectiu de tenir una visió de com es viu la catalanitat a les diferents contrades de tot el territori de la nació catalana, conèixer les seves inquietuds i potenciar complicitats que ens apropin als molts caràcters que tenim en comú, organitzat per l’ANC de Bellaterra i amb col·laboració de Debat Constituent i el Consell Local de la República de Cerdanyola i Bellaterra, hem preparat un Cicle d’actes “Parlem dels Països Catalans” a celebrar durant l’actual primer semestre de 2024.
La primera sessió serà la dedicada als Catalunya Nord.
Tots les sessions es faran els divendres, a 2/4 de 8 del vespre, a la sala del 1r d’octubre del Centre Cívic de Bellaterra.
Són actes oberts a totes les persones interessades i participatius en el torn de paraules que es farà desprès de l’exposició del respectiu ponent.
