Bellaterra crida a participar a la mobilització del 7 de febrer

Tenim un desastre de país. Es veia venir que un dia o un altre s’aniria fent insostenible el deteriorament que per als nostres serveis públics representa l’espoli sostingut a que ens tenen sotmesos, governi qui governi a Espanya: 

 

• Setmana tràgica a Rodalies.

• Infraestructures viàries obsoletes i sense tasques de manteniment que són un perill per als usuaris, a més dels reiterats retards. 

• Metges i personal sanitari revoltats per l’explotació a que són sotmesos i el deteriorament continuat de la sanitat pública que això comporta.  

• Educació amb caiguda lliure en les avaluacions dels informes Pisa i sense mitjans econòmics ni de personal per poder revertir el deteriorament de l’Ensenyament. 

• Pagesos col·lapsats per la burocràcia i les importacions de productes agrícoles exempts de controls de qualitat i sanitat que s’exigeix als pagesos d’aquí.

• I més coses que podíem enumerar!

 

Davant aquest col·lapse, cal resposta de país!

 

Per això el Consell de la República i l’ANC, les dues entitats que tenen com a únic objectiu avançar cap a la independència, i amb el suport d’Òmnium Cultural, han convocat una macro manifestació el dissabte 7 de febrer a les 12 del migdia a l’Arc de Triomf de Barcelona per dir que ja n’hi ha PROU!

 

La convocatòria ha espantat a les associacions afectades pel desastre de Rodalies i s’han afanyat a convocar una contramanifestació el mateix dia però a les 5 de la tarda, no fos cas que massa gent anés a la del matí que convoquen entitats independentistes convocada abans, transversal i oberta a tothom. Llàstima que no vegin que mentre depenguem de l’estat espanyol els nostres mals no tenen remei.   

 

Per això la nostra resposta ha de ser potent! Animeu-vos a venir dissabte a l’Arc de Triomf i animeu a amics, coneguts i saludats per ser molts. Sols amb una resposta contundent de la ciutadania els polítics es veuran obligats a fer quelcom per avançar nacionalment.

 

Estem pensant en llogar un autocar pel dia 7 tal com a la Diada. Si us hi apuntaríeu, si us plau, escriviu al nostre correu dient quants seríeu: bellaterra@assemblea.cat

Un cop presa la decisió contactarem amb tots vosaltres.

 

Bellaterra, dijous 29 de gener de 2026

ANC de Bellaterra