Declarem la nostra satisfacció i el nostre ple acord amb la proposta de resolució presentada al registre del Parlament de Catalunya per Junts pel Sí i la Candidatura d’Unitat Popular en tant que recull la voluntat i l’esperit de la majoria de ciutadans que el passat 27S ens vàrem expressar de manera inequívoca a les urnes.
Encoratgem als grups parlamentaris que disposen de la majoria sorgida d’aquestes eleccions a no fer cap pas enrere i a debatre i aprovar l’esmentada Resolució en el menor temps possible. Animem també a donar-hi suport a aquells altres representants de la sobirania popular que s’han compromès electoralment amb iniciar a Catalunya un procés constituent.
Rebutgem un cop més les habituals amenaces formulades pel president del govern espanyol en funcions, Mariano Rajoy. En coherència amb el compromís de l’ANC d’impulsar el procés social i polític cap a la independència, manifestem la voluntat de mobilitzar la societat catalana davant qualsevol atac contra les nostres institucions representatives i de govern.
Fem una crida a tots els actors socials del nostre país a trobar les complicitats i els acords necessaris per defensar l’actuació del Parlament de Catalunya en el camí de la construcció d’un procés constituent no subordinat.
Dimarts, 27 d’octubre de 2015

4 comments on “Comunicat de l’ANC en relació a proposta de resolució de Catalunya per Junts pel Sí i les CUP

1. ENDAVANT, ENDAVANT !!*!!
    S’ha acabat el roc a la faixa i el peix el coba i el rajoli prim.
    Si us plau, no crec que pugui aguantar ni un dia més. Necessitem la independència. Necessitem les eines necessàries, per poder ser un país com tots els altres països del món. Que per cert s’han constituït molts de nous en els últims 20 anys. Si us plau, endavant. No tingueu cap dubte, que aquest és realment el bon camí.
    Una oportunitat així, no podem deixar passar.
    Diguin el que diguin, tots hem de tenir la sang freda, i tirar endavant. Diguin el que diguin.
    És una matrix.
    No us deixeu enredar.
    Si us plau, endavant.
    Pel que més volgueu, endavant.
    ENDAVANT, ENDAVANT !!*!!
    VISCA CATALUNYA LLIURE !!*!!

2. ENDAVANT, ENDAVANT !!*!!
    S’ha acabat el roc a la faixa i el peix el coba i el rajolí prim.

Si us plau, no crec que pugui aguantar ni un dia més.

Necessitem la independència.
    Que per cert s’han constituït molts de nous en els últims 20 anys.
    Si us plau, endavant.
    No tingueu cap dubte, que aquest és realment el bon camí.

S’ha acabat el roc a la faixa i el peix el coba i el rajolí prim.

ENDAVANT, ENDAVANT !!*!!

Una oportunitat així, no podem deixar passar.
    Diguin el que diguin, tots tenim de tenir la sang freda, i tirar endavant. Diguin el que diguin.
    És una matrix.
    Si us plau, endavant.
    Pel que més volgueu, endavant.
    ENDAVANT, ENDAVANT !!*!!
    VISCA CATALUNYA LLIURE !!*!!

Els comentaris estan tancats.