Guia de les Marxes per la llibertat a Vacarisses i Sant Quirze del Vallès.
- S’han organitzat autocars per acostar-se als punts de sortida des de Sabadell i Matadepera.
- A Terrassa posaran un avituallament i s’afegiran a la Marxa des del Parc del Roc Blanc, entre Icària i Sicília. Des d’allà s’incorporaran a la C-16 a l’alçada del c. Pablo Iglesias.
- Cerdanyola organitza una petita columna que sortirà a les 9.45 de l’Esplanada del Parc del Turonet.
- Sabadell organitza una benvinguda a la Marxa de Vic-Parets a la carretera de Mollet cantonada amb c. Bellsolà.
- A Ripollet es farà uns concentració a les 9.45 a la plaça de l’Ajuntament per sumar-se a la Marxa.
- A Montcada i Reixac hi ha dues cites per sumar-se a la Marxa, a les 9.30 a la plaça de l’Església i a les 10.30 al pont damunt la C58 (carretera de Ripollet a Cerdanyola)
- A la UAB la convocatòria és a les 8.15 a la plaça Cívica.
- Sant Cugat té aquesta informació de la seva participació a les Marxes. Inclou el recorregut per coincidir amb la marxa de Sant Quirze.



Hi ha algun aparcament preparat a moncada ?
M'agradaM'agrada
A quina hora esta previst que arribin a l’abituallament de terrassa?
Des d’on surt l’autocar que va de Sabadell a Parets?
Gràcies
M'agradaM'agrada
L’hora de muntar l’avituallament ens diuen que cap a les 17.00.
Dels autocars de Sabadell, aquí tens més informació: https://blog.sbdxi.cat/2019/10/13/tacompanyem-amb-autocar-a-les-marxes-per-la-llibertat/
M'agradaM'agrada
Reblogged this on Sant Cugat per la Independència (SCxI).
M'agradaM'agrada