Aquests dos vídeos mostren la reacció de la gent als atacs de la Guàrida Civil i l’estat espanyol a les institucions catalanes.
Aquests dos vídeos mostren la reacció de la gent als atacs de la Guàrida Civil i l’estat espanyol a les institucions catalanes.
El govern de la Generalitat ha presentat un nou anunci informatiu sobre el referèndum d’autodeterminació del primer d’octubre.
Aquest és el vídeo “Hola República” de la campanya pel Sí.
Aquest és el vídeo de l’acte sencer.
Vídeo resum de la Diada pel Sí
Vídeo sencer de la Diada pel Síí
Aquest és el vídeo “Som la gent del Sí”.
Aquest és el primer vídeo de la Generalitat sobre el referèndum de l’1 d’octubre.
Hi ha versió subtitulada en aranès, espanyol i anglès.
Aquest és el vídeo de crida a la participació a la Diada del Sí.
Aquest és l’espot oficial de “La Diada del Sí” amb música d’ “Els amics de les arts“. Inscriu-t’hi a si.assemblea.cat
‘Agafant l’horitzó’ és un tema que Txarango ha composat pel sí al referèndum de Catalunya. Ha comptat amb la col·laboració de Gemma Humet, Aspencat, Cesk Freixas, Les Kol·lontai i Ascensa Furore.
LLETRA:
Tenim futur, tenim memòria.
Foc a les mans per teixir la història.
Portem en elles un llarg camí.
Viure vol dir prendre partit.No volem fum, no volem dreceres.
Aquí no venim a fer volar banderes.
Comptem amb tu, ara no pots fallar.
Un dia u per tornar a començar.Gent de mar, de rius i de muntanyes.
Ho tindrem tot i es parlarà de vida.
Gent de mar, de rius i de muntanyes.
Ho tindrem tot i es parlarà de vida.Anem lluny, serem molts empenyent endavant.
Qui sembra rebel·lia, recull la llibertat.
Que no ens guanyi la por. El demà avui és nostre.
Tu i jo agafant l’horitzó.Ara i aquí és el moment del poble.
No serà nostre si no hi som totes.
És part de tu, també és part de mi.
Viure vol dir prendre partit.No tenim a les mans els problemes del món.
No hi tenim totes les solucions.
Però venim amb coratge i amb somnis gegants.
I pels problemes del món tenim les nostres mans.Res per nosaltres; per a totes, tot.
A la por i al racisme, calar-hi foc.
Qui treballa la terra se la mereix.
El poble mana, el govern obeeix.Nuestras manos seran nuestro capital.
Quien mueva el engranaje debe decidir.
Crear, construir consciencia popular.
Eterna divisa que nos guia; vivir llibres o morir.Gent de mar, de rius i de muntanyes.
Ho tindrem tot i es parlarà de vida.
Gent de mar, de rius i de muntanyes.
Ho tindrem tot i es parlarà de vida.Anem lluny, serem molts empenyent endavant.
Qui sembra rebel·lia, recull la llibertat.
Que no ens guanyi la por. El demà avui és nostre.
Tu i jo agafant l’horitzó.Serem llum, serem molts empenyent endavant.
Som futur i alegria seguint el pas dels anys.
Que no ens guanyi la por. El demà avui és nostre.
Tu i jo agafant l’horitzó.Gent de mar, de rius i de muntanyes.
Ho tindrem tot i es parlarà de vida.
Gent de mar, de rius i de muntanyes.
Ho tindrem tot i es parlarà de vida.
Cançó inspirada en la tornada final del tema de Cesk Freixas “Article 1.1” i en els versos d’Ovidi Montllor.
El dissabte 2 de setembre, a Bilbao, es va fer una taula rodona amb representats d’organitzacions basques i catalanes per tractar el procés d’autodeterminació de Catalunya. L’organització va anar a càrrec de l’ANC d’Euskal Herria.
Aquests van ser els participants:
Aquests són els millors moments de Sant Cugat per la Independència, des de 2009 fins 2017
Segur que ho teniu tot fet? No us queda res per tenir-ho tot ben lligat?
Aquí podeu veure la roda de premsa sobre la Diada del Sí que s’ha fet aquest matí per donar els últims detalls.
Aquest és el vídeo que explica els motius de molta gent per inscriure’s a la Diada del Sí. #SíÉsFutur