Guia per anar l’11S de 2018 a la manifestació de la Diada des del Vallès Occidental

actualitzat el 9 de setembre

Aquest Onze de Setembre encarem una Diada transcendental: ara toca fer la República catalana. Omplirem la Diagonal de Barcelona per recuperar la força popular i apoderar-nos per donar forma al mandat que vam votar massivament l’1 d’octubre del 2017. Mai abans havíem estat tan a prop del cim. Només amb la força de la gent aconseguirem fer aquest darrer tram per conquerir, d’una vegada per totes, la independència.

Trobareu més informació clicant aquest enllaç.

Aquest 11 de Setembre, omplim la Diagonal i comencem a fer la República catalana!

Seguiu aquests passos:

  • Primer cal que us inscriviu per omplir la Diagonal clicant aquí
    Si no teniu la possibilitat de fer-ho telemàticament, podeu fer-ho al
    telèfon 93 655 98 57 en els horaris, de dilluns a divendres, de 10 a 14 h i
    de 16 a 20 h. En cas de dubtes podeu escriure al correu dubtes11s@assemblea.cat
  • Al Vallès Occidental l’hi corresponen els trams 35, 36 i 37 Us aconsellem que seguiu l’orientació del tram que trobareu al llistat de sota.
    Mireu d’anar organitzats des del vostre municipi. Aquí teniu les diferents opcions.

Si viatgeu amb menors d’edat, heu d’omplir aquest full.

Entitats que hi vulgueu participar, ompliu aquest formulari


Vallès Occidental

  • Badia del Vallès tram 35 reserves al correu badia-barbera@assemblea.cat
  • Barberà del Vallès tram 35 reserves al correu badia-barbera@assemblea.cat
  • Bellaterra tram 35 Venda de tiquets a Taller de Viatges /Papers en horari comercial. Mireu cartell.
  • Castellar del Vallès tram 35 Sortida autocars Ronda Llevant, davant les Piscines fins l’Escola Sant Esteve. Hora de sortida 14.30 hores. Preu: 10€. Venda a les parades que posaran i al 677693024. Mireu el cartell.
  • Castellbisbal tram 35 Del 30 de juliol al 2 d’agost i del 27 d’agost al 6 de setembre, de dilluns a dijous, de 18.30 a 20.00 al local de l’ANC. Mireu cartell
  • Cerdanyola del Vallès tram 35 paradetes el 31 de juliol i l’1 i 31 d’agost, Reserves d’autocars també al correu autocarscdv2018@gmail.com
  • Matadepera tram 35 Places d’autocar exhaurides. Venda samarretes a la botiga MIC Sabates, a la Carretera de Terrassa, núm. 4. Mireu cartell
  • Montcada i Reixac tram 35 Desplaçament a Barcelona amb tren. Venda de samarretes a la farmàcia Relat del carrer Major.
  • Palau-solità i Plegamans tram 36 Venda de tiquets a la paradeta de la Plaça de la Vila. Preu: 8€ adults, 4€ menors. També es vendran samarretes. Mireu el cartell.
    – 30 i 31 d’agost de 18:30 a 20:30,
    – 1 de setembre d’11:00 a 13:00,
    – 3, 4, 5, 6, 7 de setembre de 18:30 a 20:30
    – 8 i 9 de setembre d’11:00 a 13:00.
  • Polinyà tram 36 reserveu places d’autocar trucant al 654119172 o escrivint a polinya@assemblea.cat Mireu cartell
  • Rellinars tram 36 
  • Ripollet tram 36 Reserveu tiquets trucant al 678425068 o escrivint a ripollet@assemblea.cat Mireu el cartell.
  • Rubí tram 36 Venda de tiquets a Viatges Franquesa, c. Francesc Macià 63. Mireu cartell.
  • Sabadell tram 36 Informació i reserva d’autocars clicant aquí. Mireu cartell
  • Sant Cugat del Vallès tram 35 informació i autocars
  • Sant Llorenç Savall tram 37 
  • Sant Quirze del Vallès tram 37 Formulari i informació clicant aquí Mireu cartell
  • Santa Perpètua de Mogoda tram 37 Venda de tiquets el 27 i 28 d’agost a Can Perico  i el 5i 6 de setembre al Vapor. Mireu cartell.
  • Sentmenat tram 37 Reserva autocars a l’Estanc i a Regals Cristina. Mireu cartell.
  • Terrassa tram 37 Venda de tíquets al local ANC. C/ Nord 104, de 6 a 8 del vespre. A partir del dia 20 d’agost.
  • Ullastrell tram 37 Venda de tiquets al bar del Casal Cultural (c/Josep Fornell, s/n)
  • Vacarisses tram 37  Venda de tiquets a l’estanc, obert de dimarts a diumenge. Formulari per reservar. Veure el cartell.
  • Viladecavalls tram 37 Venda de tiquets a partir del 22 d’agost al Bar El punt blau. Mireu cartell

Captura de pantalla 2018-07-29 a les 12.54.16.png

Cartell 11S 2018.pptx

IMAGE 2018-08-03 10:15:21.jpg

Viladecavalls.jpg

11S_2018_Autocars_per_la_República

d7d0e2dc-aa36-4be6-bade-2f7b71c2755f.jpg

23 de juliol, a Sant Cugat, acte en favor de les dones represaliades “Papallones per la llibertat”

El dilluns 23 de juliol es farà a Sant Cugat del Vallès un acte en suport de les dones preses i exiliades.

Hi intervindran Elisenda Paluzie, Carmela Fortuny, Núria Gibert i Mireia Ingla.

L’acte durà el nom “Papallones per la llibertat” i començarà a les 19.30 a la plaça de l’Om.

18 de juliol, a Rubí, presentació del llibre “Operació Urnes”

Aquest dimecres 18 de juliol, a Rubí, es farà la presentació del llibre “Operació Urnes” amb la presència de Xavi Tedó.

Serà a les 19.00 a l’Ateneu Municipal.

Actes informatius, el 18 i 19 de juliol, al Vallès Occidental, sobre la consulta de les primàries a les municipals 2019

El Secretariat de l’Assemblea va aprovar organitzar primàries obertes, a les principals ciutats del país, amb l’objectiu de construir llistes unitàries republicanes per a les eleccions municipals del 2019.

Aquí trobareu més informació.

Del 22 al 25 de juliol els membres de l’ANC votaran si estan a favor o en contra d’aquesta posició.

S’ha organitzat aquests dos actes informatius al Vallès Occidental per poder conèixer la proposta en detall:

  • Cerdanyola del Vallès dimecres 18 de juliol, 19.00, carrer Tort 15.
  • Terrassa dijous 19 de juliol, 19.00, Centre Excursionista de Terrassa, carrer Sant Llorenç 10. CANVI DE LLOC

20 de juliol, a Sant Llorenç Savall, acte “El sindicalisme i la República” amb el secretari general de la Intersindical

El divendres 20 de juliol, a Sant Llorenç Savall es farà un acte titulat “El sindicalisme o la República” a càrrec del secretari general de la Intersindical CSC.

L’acte començarà a les 19.30 a la Casa de Cultura.

20 de juliol, a Sentmenat, conferència de Ramón Cotarelo

El divendres 20 de juliol, a Sentmenat, Ramón Cotarelo farà una conferència col·loqui sobre el moment polític actual.

L’acte començarà a les 20.00 a la plaça de la Vila. Si plogués, es traslladaria a la Sala Ecus.

13 de juliol, a Sant Llorenç Savall, taula rodona “Dona i actualitat”

El divendres 13 de juliol, a Sant Llorenç Savall es farà una taula rodona sobre “Dona i actualitat”.

Hi participaran Eulàlia Subirà i Cristina Carrasco. L’acte començarà a les 19.30 a la Casa de Cultura.

Ajornat l’acte a Sabadell en suport a Carme Forcadell

Un grup d’amics i companys de Carme Forcadell han posat en marxa la campanya #FreeForcadell per reclamar la seva llibertat.

L’acte previst inicialment per aquest dissabte 21 de juliol, a Sabadell, s’ha ajornat fins setembre.

16 de juliol, a Sant Cugat del Vallès, concentració per la llibertat dels presos

El dilluns 16 de juliol, a Sant Cugat del Vallès es farà una concentració a favor de la llibertat dels presos polítics.

L’acte coincidirà amb els 9 mesos de presó dels primers detinguts.

L’acte començarà a les 19.30 davant l’Ajuntament de Sant Cugat.

El 16 de juliol, a Sabadell, quan ja fa 9 mesos d’empresonament sortim al carrer. República, empremta de justícia i llibertat

Aquest 16 de juliol fa 9 mesos que Jordi Cuixart i Jordi Sànchez són injustament a la presó. Volem que aquest cop, la concentració aporti, a més de les nostres reivindicacions i el nostre escalf a les famílies, elements de reflexió i propostes de futur.

Per això, i conjuntament amb Òmnium Cultural Sabadell, us convidem la xerrada República: empremta de justícia i llibertat. Tindrem com a ponents Mireia Montesinos, advocada, i Josep Ramon Barberà, professor de Dret a la Universitat Pompeu Fabra i membre del Col·lectiu Praga.

Us esperem, doncs, el dilluns, 16 de juliol de 2018, a les 8 del vespre a la pl. del Dr. Roberta Sabadell (vegeu mapa).

14 de juliol, manifestació a Barcelona “Ni presó ni exili, us volem a casa” – Guia per anar-hi des del Vallès Occidental

El dia 14 de juliol, ens mobilitzarem novament per denunciar la repressió política i judicial que pateixen l’independentisme i la societat catalana. Tal com va dir ahir Elisenda Paluzie, durant la presentació de la Diada de l’Onze de Setembre d’enguany, abans d’aquesta data, haurem de tornar a sortir diverses vegades per denunciar l’assetjament que l’Estat espanyol exerceix. La clau que obrirà les cel·les als presos polítics i la porta al retorn dels exiliats és la República catalana.

El dissabte 14 de juliol a les 19h, doncs, ens reunirem al carrer de Tarragona (cruïlla amb el carrer de la Diputació). El lema serà “Ni presó ni exili, us volem a casa”.

No podem caure al parany de creure que l’acostament de presos és un gest polític. A hores d’ara, tenim 9 persones de pau tancades injustament a la presó. Malgrat que alguns estiguin en centres penitenciaris de Catalunya, estan privats de llibertat sense haver comès cap delicte. I tenim exiliats que no poden tornar perquè la (in)justícia espanyola no els garanteix cap dret, ni tan sols a un judici just. Sense oblidar la llarga llista de persones represaliades.

Així, el dia 14 hem de tornar a omplir Barcelona. No podem cedir ni un mil·límetre davant la defensa dels drets i llibertats més bàsiques. Tothom a Barcelona!

Vallès Occidental

Aquestes són algunes de les maneres per anar en grup i més còmodament a la manifestació des del Vallès Occidental:

  • Castellar del Vallès Sortida dels autocars a les 17.30 a la Ronda Llevant, davant de les Piscines. Preu 7€.
  • Matadepera Sortida davant del Camp de Futbol a les 17.45. Preu 10€. Venda de tiquets:▪diumenge 8 de juliol, de 7 a 9 del vespre, a la plaça de cal Baldiró, a la Parada Groga.
    ▪de dilluns 9 de juliol a divendres 13, de 7 a 9 del vespre, al Casal de Cultura.
  • Palau-solità i Plegamans Podeu reservar plaça a l’autocar trucant al 607396050 o anant el dimarts 10 a l’acte de la LLIBERTAT, que es fa a la Plaça de la Vila a les 20.00. Preu 8€, menors 4€.
  • Sabadell cita a l’estació Sabadell Centre per agafar els trens de les 17.05 i 17.26.
  • Sant Quirze del Vallès Informació i formulari

Mani14juliol.jpg

9, 11 i 13 de juliol, a Sabadell, xerrades “Tota la vida lluitant pels teus drets i ara te’ls deixes prendre? No hi renunciïs!”

En Paco Martínez, Xavier Ludevid, Jordi Millà, Pepe Ruiz, Chema Clavero i Eduardo Reyes faran aquestes xerrades a 2/4 de 7 del vespre

Nascut aquí o més lluny, quina importància té?
Tots hem treballat i cotitzat tota la vida per aquesta misèria de pensió?
Qui es queda aquests diners?
Tu mira la tele, juga a cartes i deixa’t prendre el pèl pels polítics, que no ho veus?
Per tu, pel futur dels teus fills i néts, actua!

Vine i t’ho expliquem.
cicle-anulc2b7lat.jpg

11 de juliol, a Rubí, explicarem “La ruta dels exiliats”

El dimecres 11 de juliol, a Rubí, el Josep M Galceran, la Conce Templado i la Lis Sallentens explicaran el seu viatge per Europa en el que van visitar els polítics catalans exiliats. Va ser “La ruta dels exiliats”.

L’acte començarà a les 19.00 a l’Ateneu Municipal.

12 de juliol, a Sabadell, presentació del llibre “55 urnes per la llibertat” amb Isabel Casals

Isabel Casals, germana de Muriel Casals, ens presenta el llibre 55 urnes per la llibertat, el dia 12 de juliol, a les 7 de la tarda, al local de SBDxI-ANC (c.Illa,3).

El llibre, que parteix de la construcció de les urnes i de les imatges dels cops de porra, és un catàleg de les obres d’art de l’exposició Urnes, 55 artistes per la llibertat  realitzada a Brussel·les. En aquesta exposició 55 artistes han fet una interpretació personal del referèndum de l’1O a partir de les mateixes urnes que es van fer servir.

El llibre-catàleg 55 urnes per la llibertat també és un objecte solidari perquè la totalitat dels beneficis de la venda aniran íntegrament a la caixa de solidaritat.

Teniu més informació de l’exposició aquí i aquí

Us hi esperem!

7 de juliol, a Sant Cugat, acte “Andalucía i Catalunya, lluites conjuntes”

El dissabte 7 de juliol, a Sant Cugat del Vallès, és farà l’acte “Andalucía i Catalunya, lluites conjuntes” amb la presència, entre altres ponents, de Pedro Altamirano de l’Asamblea Nacional de Andalucía.

L’acte començarà a les 17.00 a la plaça del Coll.