Aquesta tarda CDC-Reagrupament, ERC, l’ANC, Òmnium i l’AMI han signat el preacord del Full de Ruta unitari del procés sobiranista català.
L’acord neix amb la voluntat de sumar noves organitzacions mantenint el respecte absolut als seus processos de debat intern. En aquest sentit, els signants del document mantenen converses amb la CUP per ampliar i construir un espai comú referent al procés constituent; de la mateixa manera, MES-Moviment d’Esquerres ha expressat que acabarà de fixar la seva posició en el Consell Polític que durà a terme el proper 17 d’abril.
El preacord es convertirà en acord en el moment que el President de la Generalitat, Artur Mas, convoqui les eleccions del 27 de setembre i els partits polítics que hi concorrin l’incorporin en el seu programa electoral.
On ets, Espanya? – No et veig enlloc.
No sents la meva veu atronadora?
Que no ha obtingut resposta, que t’ha parlat al cor
I amb profund dolor i no és traidora.
No entens aquesta llengua – que et parla entre perills?
Has desaprès d’entendre als teus fills?
Que només et demanàven un gest amable,
Un gest d’amistat durador i fiable
De voler entendre que també som poble
I junts caminar cap l’aventura
De voler entendren’s com a gent noble
On ningú és més que l’altre.
Adéu, Espanya!
(Texte ampliat del que escrigué Joan Maragall)
M'agradaM'agrada
Reblogged this on Terrassa per la Independència (TxI).
M'agradaM'agrada