Comunicat sobre el principi d’acord dels partits independentistes pel 27S

Un cop fnalitzada la reunió d’avui entre les enttats i partts polítcs sobiranistes, el Secretariat Nacional de l’Assemblea Nacional Catalana s’ha reunit en plenari extraordinari per valorar el principi d’acord entre CDC i ERC, amb la futura incorporació d’altres opcions polítques i de persones de la societat civil encapçalant la llista. El Secretariat Nacional vol traslladar públicament que valora positvament aquest principi d’acord que va en la línia que l’ANC havia defensat -tenir el menor nombre de candidatures independentstes, garantr la governabilitat i que s’executn les línies programàtques del CATN- tot i que aquest principi d’acord no refecteix tota la proposta que l’ANC havia fet arribar la setmana passada.

L’ANC farà arribar als partts la necessitat de tenir amb la major celeritat possible els detalls del principi d’acord, per tal de poder valorar tot el contngut específc i traslladar la nostra opinió al respecte. Finalment, el Secretariat Nacional vol deixar constància que l’ANC continuarà exercint la seva funció de moviment transversal, plural i unitari i, en conseqüència, donarem suport a totes les candidatures independentistes amb l’únic objectiu d’aconseguir que el 27S sigui el plebiscit guanyador.

Secretariat Nacional

logo_assemblea_negre