Comunicat de la Taula de Coordinació d’Entitats Sobiranistes contra la repressió espanyola

Les organitzacions sota-signants, participants a la Taula de Coordinació d’Entitats Sobiranistes, volen expressar:

1. La més ferma condemna de l’estat d’amenaça i persecució permanent a què s’està sotmetent a organitzacions i persones per part de certes institucions públiques i mitjans de comunicació pel simple fet de defensar -dins de la legalitat vigent- la independència de Catalunya, atemptant greument contra el seu dret a la lliure expressió.
  2. Particularment, ens sentim especialment preocupats per la voluntat absolutament abusiva de les institucions de l’Estat espanyol de criminalitzar organitzacions com els CDR (Comitès de Defensa de la República) amb acusacions del tot fora de lloc, amb independència de la valoració que mereixin les formes d’expressió emprades, i que en qualsevol cas han estat sempre pacífiques.

Súmate; ADIC-GENCAT (Assemblea en Defensa de les Institucions Catalanes); Assemblea Nacional Catalana; Associació Catalana de Professionals; Cercle Català de Negocis; CIEMEN; Col·lectiu Emma; Comitès de Defensa de la República; Comitès Llibertat; Coordinadora d’Associacions per la Llengua; Ens de l’Associacionisme Cultural Català; Fundació Catalunya Estat; Fundació Congrés de Cultura Catalana; Institut Nova Història; La Fàbrica; Òmnium Cultural; Plataforma per la Llengua; Plataforma Proseleccions Esportives Catalanes; Sobirania i Justícia; Sobirania i Progrés i Universitat per la República.

Barcelona, 4 d’abril de 2018
50è aniversari de l’assassinat de Martin Luther King

Captura de pantalla 2018-04-04 a les 23.52.04.png

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s