Aquest proper 16 d’octubre farà un any que Jordi Sànchez, expresident de l’Assemblea Nacional Catalana, i Jordi Cuixart, president d’Òmnium Cultural, són a la presó. Una situació tan injusta com incomprensible. Amb motiu d’aquesta trista efemèride, ens mobilitzarem per denunciar aquesta vergonya i per deixar ben clar que vivim en una democràcia amb presos polítics, exiliats i represaliats.
Des de l’Assemblea, com no pot ser d’altra manera, animem a cada territorial a organitzar un acte per subratllar aquesta situació que fa un any que patim. A Barcelona, en farem un de central. Serà a la plaça de Catalunya. A més a més, també ens mobilitzarem als tres centres penitenciaris: Lledoners, Mas d’Enric i Puig de les Basses, i a tots aquells llocs on vulgueu organitzar actes.
Un any després de l’empresonament de Sànchez i Cuixart, és més necessari que mai sortir al carrer i omplir les places de les viles. Per justícia. Per dignitat, aquest 16 sortim al carrer. Només amb la República catalana aconseguirem alliberar els presos polítics i els exiliats.
Us hi esperem!
#FemlaRepúblicaCatalana🚩
Retroenllaç: Vídeo de la concentració “Un any de vergonya, un any de dignitat” | Assemblea Nacional Catalana - VALLÈS OCCIDENTAL