Divendres ens mobilitzem per denunciar la repressió exercida per l’Estat espanyol

El dimecres 14 d’octubre farà un any de la sentència del judici de l’1-O i el divendres 16 tres anys de l’empresonament de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, que coincideix també amb l’any de presó del madrileny Dani Gallardo. Per aquest motiu, l’Assemblea organitzarà una mobilització per recordar uns fets tremendament injustos, antidemocràtics i que atempten contra els drets fonamentals.

Aquest divendres a la tarda, ens trobarem a Lledoners entre les 18 h i les 19 h, on donarem una volta a la presó. Tot seguit, a les 19.30 h es farà l’acte polític central a Manresa, en un espai que es comunicarà aviat.

Per arribar-hi, es faran unes columnes de vehicles que sortiran dels següents punts del territori: Aldea, Barcelona, La Jonquera, Lleida, Puigcerdà, Tremp i Vic. Tothom que hi vulgui participar s’hi podrà afegir des del punt més proper a aquestes columnes.

Aquest divendres denunciarem la repressió que pateix l’independentisme i tornarem a deixar clar que al davant tenim un Estat espanyol expert a vulnerar drets fonamentals, utilitzar antidemocràticament els tribunals i convertir drets en delictes.

Al dia d’avui, aquesta acció es pot fer seguint tots els requeriments sanitaris. Si hi ha noves restriccions, la mobilització pot estar subjecta a canvis.

L’acte posterior que s’havia de fer a Manresa, finalment s’ha suspès.