El 8 de maig, a Sabadell, xerrada “La República a Sabadell: passat i present”

El dilluns dia 8 de maig, a les 7 de la tarda a l’Auditori de la Fundació Bosch i Cardellach (c. de la Indústria, 18) tindrem l’oportunitat de trobar-nos per xerrar amb Martí Marín, Carme García i Montse Chacon.

La xerrada tindrà dues parts. A la primera es farà un repàs històric de l’arribada de la Segona República a Sabadell i l’esclafament posterior a mans dels feixistes. A la segona, s’explicarà què es fa des de la Generalitat i des de l’Ajuntament per la recuperació de la memòria històrica i el reconeixement dels represaliats.

Aquest acte el volem relacionar amb la commemoració del 86è aniversari de la proclamació de la Segona República Catalana el 14 d’abril del 1931, tenint en compte que Sabadell fou la segona ciutat catalana on es va proclamar.

Esperem poder-la proclamar de nou ben aviat. Anem treballant, fem camí, sense oblidar, però, la visió de futur. Endavant República Catalana!

897313bd-85c1-49da-adbd-19458ea727b4.jpg

Aquestes són les cites per anar des del Vallès Occidental al TSJC a acompanyar els membres del Parlament encausats

Des del Vallès Occidental organitzem diferents cites i autocars per acompanyar al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, i dels membres de la mesa Lluís Corominas, Anna Simó, Ramona Barrufet i Joan Josep Nuet.
Els cinc càrrecs estan investigats per desobediència i prevaricació per permetre un debat sobre el referèndum al Parlament.

Aquests municipis del Vallès Occidental organitzen el desplaçament en grup:

actualitzat el 11 de maig

  • Castellar del Vallès: Sortida a les 7 de la parada autobús carretera de Sabadell al costat de la Farmàcia fins al tren.
  • Cerdanyola el Vallès: A les 8:00 a l’estació de Renfe
  • Matadepera: Trobada 7:15 davant l’Ajuntament per anar en cotxe fins l’estació de Renfe de Terrassa (La Grípia).
  • Palau-solità i Plegamans: Sortida del pàrquing del Pavelló a les 7:00 en cotxes particulars i transport públic.
  • Rubí:  Organitzen autocars. Els tiquets els trobareu de dilluns a divendres en el nostre local del C/ Llobateres, 65 de 18 a 20h.
  • Sabadell: Renfe SBD Centre a les 7, tren surt a les 7:12h Darrer vagó
  • Sant Cugat del Vallès: Organitzen autocars. Més informació clicant aquí.
  • Sant Quirze del Vallès: Inscripció als autocars clicant aquí.
  • Terrassa: Trobada 15 minuts abans de que surtin els trens de rodalies RENFE:
    • 7:23h Estació del Nord (arriba a Arc de Triomf a les 8:04h)
    • 7:30h Estació del Nord (arriba a Arc de Triomf a les 8:10h)

WhatsApp Image 2017-05-07 at 23.44.57

Sant Cugat comença la campanya unitària pel Sí

Un Sí gegant ha aparegut aquest diumenge, al centre d’Octavià, a Sant Cugat. 
Amb aquest Sí, volem encetar des de Sant Cugat per la Independència l’inici de la campanya local pel sí al referèndum d’independència de Catalunya.

A partir de la Mesa de Forces Sobiranistes, tant ANC com Òmnium, juntament amb els representants dels diferents partits independentistes de Sant Cugat (CUP, Demòcrates, ERC, MES, PDeCAT i SI) hem visualitzat la nostra unitat davant la opció del Sí amb una fotografia conjunta.

Aquest dissabte 29 d’abril es fa l’Assemblea General de l’ANC a Granollers

La diada de Sant Jordi va ser una nova demostració de la capacitat de mobilització a favor del referèndum i de l’inici de la campanya de l’Assemblea a favor del Sí. La feina feta per les territorials i els voluntaris de l’ANC va fer possible que en més de 300 localitats aquest dia fos una jornada excepcional a favor del Sí i del referèndum.

Ara, l’objectiu és aquest dissabte 29 d’abril. A Granollers, a partir de les 10 i fins al migdia, celebrarem la nostra Assemblea General (AGO).

Cliqueu aquí per tenir tota la informació de l’AGO.

Tots els socis i simpatitzants acompanyats per socis, viurem una gran jornada on combinarem el treball propi d’una assemblea amb el primer gran acte del Sí. També es presentaran les mobilitzacions i les activitats fins al referèndum de setembre.

Ens hi acompanyaran els principals líders del país i representants d’entitats sobiranistes, partits i sindicats. Hi haurà vídeos i actuacions musicals per carregar-nos de l’energia que posarem al servei del Sí aquests propers mesos.

No hi faltis! Inscriu-t’hi

El canvi ets tu, i comença a Granollers!

Des del Vallès Occidental s’organitzen aquests autocars per facilitar el desplaçament:

Captura de pantalla 2017-04-28 a les 0.49.18.png

2 de maig, a Rubí, concert-conferència “Havaneres, tangos i pensions”

El dimarts 2 de maig es farà el concert-conferència “Havaneres, tangos i pensions” al Casal de Gent GTan de Rubí, carrer de Magallanes, 60.

L’acte començarà a les 16:00 i anirà a càrrec de Joan Anton Ribera i Joan Antoni Tort.

WhatsApp Image 2017-04-27 at 16.10.49.jpeg

7 de maig, a Rubí, conferència de Jordi Bilbeny “Recuperar la història”

El diumenge 7 de maig, L’investigador de l’Institut Nova Història, Jordi Bilbeny, farà la conferència “Recuperar la història, una qüestió d’estat“.

L’acte serà a les 11 del matí a l’Escola Schola, carrer Sant Pere 12 de Rubí.

WhatsApp Image 2017-04-27 at 16.10.47.jpeg

La Motorada acabarà l’1 de Maig a Terrassa. Calen voluntaris. 

LA MOTORADA, entitat sobiranista de defensa dels drets dels motoristes, finalitza la Volta al País a Terrassa!. Serà el proper dilluns 1r de maig.
Per aquest motiu, hem organitzat un gran acte a la Plaça d’Andalusia amb joc infantils, música en viu, maquillatge, actuacions i taller de Minyons, a partir de les 10 hs.

L’arribada de les motos està prevista a dos quarts de dues, moment que es farà la cloenda formal amb parlaments convidats i la lectura d’un manifest per part dels motoristes.

Una gran FIDEUÀ familiar agermanarà als motoristes amb la ciutadania dels barris de Sant Pere, Sant Pere Nord i Can Aurell; principals destinataris d’aquesta acció de l’ANC-Terrasssa per la Independencia.

És un moment important pel nostre País i ampliar la base social és el gran repte per aconseguir un contundent SI en el Referéndum.

NECESSITEM VOLUNTARIS i la màxima difusió:

Volem comptar amb la vostra ajuda com a voluntaris o com a assistents.

Esperem un nombre important d’assistents, a més dels 150 motoristes. Per tant, la vostra ajuda serà molt important.

Hem de preparar l’espai, col·laborar amb el cuiner, parlar amb els assistents, repartir fliers, control de l’infable pels infants i de la carpa de projeccions… moltes coses!!

Si voleu ajudar-nos, envieu un mail a terrassa@assemblea.cat o trucar al 609903935.

Veniu, ajudeu-nos a que la República Catalana sigui possible!

Feu difusió entre familiars i amistats.

Us hi esperem!

El Secretariat de Terrassa per la Independència

5 de maig, a Sentmenat, conferència de Jordi Sànchez

El president de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sànchez parlarà el pròxim divendres 5 de maig sobre el moment polític que viu el país.

L’acte serà a les 20:00 a la Sala Ecus de Sentmenat.

27 abril, a Sant Cugat, presentació del llibre “Periodistes indòmits”

El 27 abril es farà a Sant Cugat la presentació del llibre “Periodistes indòmits” de Josep Maria Figueres.

A l’acte hi participaran Josep Maria Figueres, Àlex Gutiérrez, Hilari Reguer, Isabel-Clara Simó, Jaume Sobrequés i Vicenç Villatoro.

Serà a les 19:00 a l’Arxiu Nacional de Catalunya.

27 d’abril, a Sentmenat, projecció del documental “La revolució cantada”

El dijous 27 d’abril, a Sentmenat, es farà la projecció del documental “La revolució cantada” que explica el procés d’independència d’Estònia. A l0acte hi serà present el vicecònsol d’Estònia, David Rovira.

La projecció serà a les 19:30 al Salonet de la Societat Coral de Sentmenat.

Revolució cantada.png

28 d’abril, a Castellbisbal, Jordi Turull palarà del referèndum

El divendres 28 d’abril, el president del Grup Parlamentari de Junts pel Sí, Jordi Turull, serà a Castellbisbal per parlar del referèndum d’independència.

L’acte serà a les 19:30 a la Sala d’actes de l’Ajuntament.

IMG-20170419-WA0010.jpg

3 de maig, a Vacarisses, Jordi Sànchez parlarà del referèndum 

El 3 de maig, el president de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sànchez serà a Vacarisses per parlar del referèndum i de les perspectives polítiques dels pròxims 5 mesos.

L’acte serà a les 20:00 a la Sala dels Cups del Castell de Vacarisses. 

Per Sant Jordi, trobareu parades de l’ANC en aquests llocs del Vallès Occidental

Aquest Sant Jordi estarà marcat per la recollida de signatures a favor del Referèndum.

És el dia del llibre i la rosa i per aquest motiu us suggerim aquesta llista de llibres per tenir tots els punts de vista del nostre procés d’independència.

L’ANC recollirà signatures en moltes localitats incloses les del Vallès Occidental que us relacionem:

  • Badia del Vallès de 10:00 a 14:00 a la plaça de l’Ajuntament
  • Barberà del Vallès de 9:00 a 20:00 a la pl. de l’Ajuntament
  • Bellaterra de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00 a la plaça del Pi (estació)
  • Castellar del Vallès de 10:00 a 20:00 a la plaça del Mirador
  • Castellbisbal de 10:00 a 20:00 al arrere Pi i Maragall 2
  • Cerdanyola de 10,00 a 18,00 a la plaça Abat Oliba
  • Matadepera de 10:00 a 14:00 al carrer Pere Adalbert
  • Palau-solità i Plegamans de 10:00 a 20:00 a  La Porxada
  • Polinyà de 10:00 a 14:00 a la plaça de la Vila
  • Ripollet  d’11:00 a 14:00 a la plaça del Molí
  • Rubí de 10:00 a 20:00 a la Plaça de l’Església
  • Sabadell al passeig de la plaça Major. Més informació clicant aquí.
  • Sant Cugat del Vallès dia 22 Nit de Llibertat, Concert per la República Catalana a les 22:00 al Parc Ramon Barnils. Dia 23 de 10:00 a 18:00 parada a la Plaça d’Octavià. Més informació clicant aquí.
  • Sant Quirze del Vallès de 10:00 a 13:00 al parc de les Morisques
  • Sentmenat d’11:00 a 14:00 a Cal Milionari
  • Terrassa de 10:00 a 21:00 a la plaça Vella Més informació clicant aquí.
  • Viladecavalls d’11:00 a 14:00 davant l’Ajuntament

I a Barcelona…

sant-jordi-2017.jpg

17_23abril_stjordi_v2_p.jpg

24 d’abril, a Castellar del Vallès, presentació del Pacte Nacional pel Referèndum

El dilluns 24 d’abril es presentarà el Pacte Nacional pel Referèndum a Castellar del Vallès. 

L’acte comptarà amb la presència de Joan Ignasi Elena i serà a les 19:00 a la Sala Petit Format de l’Ateneu. 

20 d’abril, a Terrassa, conferència de Gabriela Serra

20 d’abril, a Terrassa, es farà una conferència de Gabriela Serra sobre el moment polític i el camí cap a la República Catalana.

L’acte serà a les 19:30 a l’Aula Magna del Centre Cultural de Terrassa.