Us oferim una anàlisi gràfica de la participació a les 13:00 hores entre les eleccions del 2012 i les d’avui.
Afegim el percentatge de vot independentista (CiU+ERC+CUP) que va treure cada municipi el 2012.
L’ordre és de municipi més poblat a menys.
iSabadell.cat ha publicat un vídeo de la marxa de torxes per la independència que va fer-se ahir a Sabadell.
Sant Cugat per la Independència (SCxI)
Aquest dimecres 23 de setembre a les 18 hores, a la Llar d’avis de La Parròquia de Sant Cugat (carrer Valldoreix 9, al costat de la Pl. del Dr. Galtés) es farà una nova projecció del documental
“Història d’un futur. Catalunya, un nou estat independent?”
El ponent de l’acte serà en Xavier Palet.
La intenció dels autors del documental és recollir i transmetre les opinions d’un grup de gent gran sobre aquest procés, les seves il·lusions i les seves pors.
En aquest enllaç podreu trobar més informació sobre el documental.
This gallery contains 2 photos.
Originally posted on Sant Cugat per la Independència (SCxI):
Us enllacem dues entrevistes realitzades aquests darrers dies a membres de l’ANC de Sant Cugat: Entrevista a Shirka Sinche (coordinadora de l’ANC de Sant Cugat) i Francesc Salvador (responsable de l’àmbit…
Aquest diumenge, dins dia festa de la Festa de la diversitat cultural que es farà a Terrassa, l’Assemblea Nacional Catalana presentarà la Declaració sobre la immigració en la República Catalana. El document crida a “participar a la creació d’una república catalana amb igualtat de drets, llibertats i deures per a tothom” i ha estat signat per milers de persones i entitats de catalans provinents de tot el món. La iniciativa està acompanyada d’11 vídeos que ja circulen a la xarxa.
Més de 80 persones van seguir amb atenció la presentació del llibre “9N desclassificat” que el seu autor, Vicent Partal va fer a la Patronal.
El director de VilaWeb va mostrar-se refiat de la victòria del partidaris de la independència el 27S. De tota manera, va recomanar tranquil·litat i confiança en cas que aparegui alguna notícia generada pel govern espanyol que pretengui alterar els resultats. “Si hi ha base autèntica i no és cap mentida, com han fet els últims cops, ho resoldrem dins la República Catalana” ha dit Vicent Partal.
També ha donat exemples dels passos fets en altres processos d’independència europeus. Vicent Partal ha respost a les preguntes que feien els assistents.
Segons el periodista valèncià, en el període de 18 mesos, si guanyen les candidatures independentistes, el govern anirà fent lleis que desconnectaran la capacitat de l’estat espanyol de governar a Catalunya i les assumirà la Generalitat.
La seguretat que la Unió Europea no deixarà que Catalunya en surti va ser també un altre dels temes tractats.
Aquest diumenge les assemblees territorials de tot el Vallès Occidental han organitzat un acte adreçat a fer visible la voluntat d’esdevenir un sol poble al marge dels orígens de cadascú.
Entitats de representants de països i cultures d’arreu del món que viuen a Catalunya participaran d’aquesta festa de la diversitat.
Serà a la plaça de la Cultura des de les 12:00 del matí fins a les 19:00
Aquesta és la previsió.
Aquest dijous 17 de setembre, Vicent Partal presentarà a Sant Quirze el seu últim llibre “9-N desclassificat“.
L’acte serà a les 19:30 la Patronal i servirà per analitzar els últims mesos de la política catalana i veure quines perspectives hi ha d’ara endavant.
“L’ANC no forma part de cap candidatura. Com a entitat favorable a la independència de Catalunya, difondrà informació de totes les candidatures compromeses amb la independència i amb el caràcter plebiscitari del 27S”.
Aquí trobareu alguns del vídeos de la vigília de l’11 de Setembre i de la Via Lliure protagonitzades per persones del Vallès Occidental.
A Castellbisbal han fet un vídeo per fer evident la voluntat que tenen de construir un país nou.
Per primer cop s’ha fet aquest any una marxa de torxes per la independència a Sant Quirze. Més de 1.000 persones (segons càlculs de la policia municipal) han format una llarga filera de llum que ha donat unes imatges magnífiques.
des de l’Ajuntament fins el Parc de les Morisques on s’ha hissat una estelada. Posteriorment a la Patronal s’ha llegit un manifest i han actuat els components d’StandardsDuet.