Trobada de les Taules pel Dret a Decidir a Girona dins de les jornades “Catalunya vol viure en Llibertat i amb Dignitat”

Organitzades pel Grup Hermes (Diari El Punt-Avui) s’han celebrat a Girona, els dies 11, 12 i 13 de juliol, les Jornades “Catalunya vol viure en Llibertat i amb Dignitat” que han assolit un gran èxit. Han consistit en una col·lecció de debats, trobades i conferències tot acompanyat de concerts, fires, exposicions i demostracions gastronòmiques.  La presència de l’ANC i l’Òmnium Cultural ha estat important i predominant. En l’apartat polític, els debats han comptat amb la participació de CiU, ERC, ICV i la CUP.

L’Acte que va obrir les Jornades es va celebrar el divendres 11 al Saló del Descans del Teatre Municipal, amb la trobada de Taules pel Dret a Decidir i en el que es va llegir l’anomenat “Manifest de Girona”. Presentat per l’alcalde Carles Puigdemont, va comptar amb Joaquim Nadal (president de la Taula Gironina pel Dret a Decidir) i amb Joan Rigol (president del Pacte Nacional pel Dret a Decidir).

Manifest de Girona.PDF

Girona. Jornades Cat