La concentració nacional descentralitzada el matí de la Diada en suport del 9N a Terrassa

TxI's avatarTerrassa per la Independència (TxI)

L’ANC-Terrassa us convida a l’acte en suport de la consulta del 9N que tindrà lloc el dia 11 de setembre a les 10 del matí davant de l’Ajuntament de Terrassa (Raval de Montserrat). És una concentració nacional descentralitzada, perquè actes anàlegs tindran lloc davant de tots els Ajuntaments del país.

En aquest acte, es lliuraran solemnement els Compromisos promoguts per l’ANC i signats per entitats i associacions de Terrassa als regidors municipals que donen suport a la consulta. La part més institucional tindrà lloc a la Sala de Govern de la Casa Consistorial.

L’escaleta de l’acte és la següent:

  • 10 h: l’actriu Marissa Josa dóna la benvinguda i explica el propòsit de l’acte, des de l’atri de l’Ajuntament.
  • Els representants de les entitats signants i la Presidenta de l’ANC-Terrassa pujaran a la Sala de Govern, on hi haurà els regidors que donen suport a la consulta del 9N.
  • Lliurament dels Compromisos…

View original post 109 more words