Terrassa per la Independència (TxI)
Aquí podeu veure les intervencions de 21 candidats que varen participar en l’acte organitzat per Terrassa per la Independència dins la campanya de les eleccions al Secretariat Nacional de l’ANC del 14 de maig.
Terrassa per la Independència (TxI)
Aquí podeu veure les intervencions de 21 candidats que varen participar en l’acte organitzat per Terrassa per la Independència dins la campanya de les eleccions al Secretariat Nacional de l’ANC del 14 de maig.
Les entitats i partits polítics convocants, i moltes més que encara s’hi van afegint us encoratgem a sumar-vos a la concentració de dimecres 11 de maig, a les 8 del vespre, a la plaça de Sant Roc, per deixar ben clar que reprovem la decisió del govern espanyol d’interposar recurs contra la Llei catalana de mesures de protecció i accés al dret de l’habitatge i altres mesures socials, i les derivades del TC, i que farem costat al govern de la Generalitat perquè defensi el benestar dels ciutadans en primer lloc.
Convençuts que tots n’hem de ser partícips, demanem la vostra implicació a la convocatòria.
Assemblea Nacional de Joves Independentistes
Associació de Veïns de Campoamor
Associació de Veïns de la Creu Alta
Convergència Democràtica de Catalunya
Coordinadora de Centres de Gent Gran de Sabadell
Esquerra Republicana de Catalunya
Òmnium Cultural Sabadell
Sabadell per la Independència – ANC
Fem sentir la nostra veu.
Lluitem per una societat més justa i solidària.
Veniu tots a la concentració!
El divendres 30 d’abril, el Govern en funcions de l’Estat espanyol va tornar a interposar un recurs, aquesta vegada contra la Llei 24/2015, aprovada per unanimitat pel Parlament de Catalunya. Tot i el caràcter d’aquesta Llei, l’única que planteja mesures de protecció i d’accés al dret de l’habitatge, alhora que també disposa com fer front a la pobresa energètica i a l’emergència social, el Govern en funcions ha demanat al Tribunal Constitucional que en suspengui diversos articles. En concret, els punts 1, 2, 3, 4 i 9 de l’article 5, relacionats amb mesures contra els abusos hipotecaris. La finalitat evident és afavorir els bancs i les empreses subministradores d’aigua, llum i gas en detriment dels més vulnerables.
Les entitats signants estem en contra:
Donem suport total al Parlament de Catalunya i al Govern de la Generalitat a fi que:
El doctor en economia Miquel Puig presenta a Terrassa el seu darrer llibre, Un bon país no és un país low cost. Entre altres fets destacats, Miquel Puig va ser director general de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i actualment col·labora regularment com a articulista en diversos mitjans de comunicació, principalment al Diari Ara, i és tertulià a Catalunya Ràdio i a Televisió de Catalunya., també dirigeix el Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya i és regidor d’Hisenda de Falset, la seva població.
Organitzat per l’ANC de Terrassa, l’acte tindrà lloc el proper dijous dia 12 de maig a l’Aula Magna del Centre Cultural de Terrassa (Rbla. d’Ègara, 340).
El 26 de maig a Polinyà, farem un sopar-tertúlia amb el Pare Manel.
Infància i joventut en situació de risc social, reinserció, tercer sector, disCAPACITATS, pensions… volem conèixer com afectarà la independència als col·lectius més vulnerables.
El Pare Manel va fundar el 2004 la fundació que porta el seu nom i que desenvolupa i lidera projectes d’acció social i educativa. La fundació treballa amb aquelles persones, infants, joves i famílies que estan en situació de major vulnerabilitat i els dóna una atenció integral que afavoreix la socialització, i treballa per reduir les desigualtats d’oportunitats que pateixen molts infants i joves.
Ramón Cotarelo va fer una conferència a Matadepera sobre la influència de la independència de Catalunya. Aquest és el vídeo.
Les eleccions al Secretariat Nacional de l’Assemblea Nacional Catalana seran el 14 de maig.
Recordeu que:
Els candidats que opten a les 3 places per representar el Vallès Occidental són:
La resta de candidats que opten a la representació nacional els trobareu en aquesta llista.
S’han previst dos actes per poder tenir contacte directe amb els candidats de la comarca, tant si opten a la representació comarcal com a la nacional. Seran els dies:
La resta d’actes que es faran arreu de Catalunya amb presència dels candidats els trobareu aquí.
En aquest fòrum podreu seguir les preguntes que s’adrecen als candidats i les seves respostes.
Aquestes són les paperetes de vot pel Vallès Occidental.
El vot electrònic el podeu exercir fins el 13 de maig anant a aquest enllaç.
Aquestes són les seus electorals del Vallès Occidental on es podrà votar presencialment el 14 de maig de 10:00 a 14:00.

El divendres 6 de maig, a dos quarts de 8 del vespre, parlarem sobre El món del treball en la societat del benestar, amb la participació de:
Joan Tardà, catedràtic de Llengua i Literatura catalanes, exregidor a l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat i diputat al Congrés espanyol on sempre ha evidenciat una voluntat de ferro en defensa del país, de la llengua catalana, de les classes populars i de la Llei de memòria històrica.
Francesc Homs, militant de CDC i membre de l’Executiva Nacional i Permanent. Membre del Consell Executiu Nacional de CiU. Ponent de l’Estatut del 2006, diputat al Parlament de Catalunya, secretari general de la Presidència, portaveu del Govern de la Generalitat de Catalunya i conseller de la Presidència. Actualment és diputat al Congrés Espanyol per Democràcia i llibertat
L’acte serà presentat per Joaquim Duaso, coordinador de Sabadell per la Independència, i moderat pel periodista Tian Riba.
Terrassa per la Independència (TxI)
El proper dimarts dia 3 de maig, Toni Strubell i Narcís Franquesa ens presenten el seu llibre “Viatge a la Via Catalana”. Un llibre per explicar el procés sobiranista als joves.
Imatges del grup independentista de Badia i Barberà del Vallès que ens recordaran com, amb il·lusió, esforç, imaginació i amor col·lectiu, va participar en la construcció d’un Estat Propi per a benefici de totes les dones i tots els homes d’aquest gran país.
Endavant República Catalana!!
23 d’abril de 2016
Ma. Gloria Díez
membre del grup de Voluntaris per Badia del Vallès @ANC_Badia