Tenim a les mans l’oportunitat d’aconseguir la independència. Guanyar depèn de tu.
Category Municipis
Amb el de Sant Quirze, ja hi ha 4 nuclis al Vallès Occidental de joves de l’Assemblea (ANJI)
Recentment s’ha constituït el quart nucli de joves de l’Assemblea Nacional Catalana al Vallès Occidental. Ha estat a Sant Quirze del Vallès que se suma als nuclis de Sabadell, Rubí i Sant Cugat. Aquests no són tots els efectius de joves de l’ANJI (Assembla Nacional de Joves Independentistes), també hi ha grups incipients a altres localitats però encara no han fet el pas endavant d’estar més organitzats.
Els membres d’aquests nuclis han participat en les activitats de formació que fa l’ANJI nacional.
Els de Sant Quirze també estaran en un espai a les barraques de la Festa Major i ja estan preparant les primeres activitats.
Aquí teniu els correus electrònics i les seves adreces a les xarxes socials:
- ANJI Rubí – Facebook – Twitter
- ANJI de Sabadell – Facebook – Twitter – Instagram
- ANJI de Sant Cugat – Facebook – Twitter
- ANJI de Sant Quirze – Facebook

Vídeo “Independentisme bellaterrenc”
Aquest vídeo és una síntesi de les activitats que s’han fet a Bellaterra els últims anys.
Acte de Terrassa per la Independència-ANC sobre immigració
Terrassa per la Independència (TxI)
L’acte organitzat per Terrassa per la Independència el passat 25 de juliol va transcórrer amb total normalitat. Els organitzadors estem raonablement satisfets per la presència i per les intervencions del públic quan se’ls va donar la paraula, la qual cosa demostra l’interès de les intervencions dels ponents i el que desvetlla la situació de la immigració en referència al nou escenari que s’esdevindrà amb la independència de Catalunya.
L’acte va començar amb l’explicació del fenomen de la immigració i del paral·lelisme que podem establir entre els fluxos migratoris que van portar molta gent de fora de Catalunya al nostre país i els joves catalans que ara, a causa de les dificultats per trobar una feina digna a la seva pròpia terra, busquen oportunitats en altres països i, fins i tot, en altres continents. Es va fer una valoració de l’impacte, tant positiu com negatiu, que ha tingut la immigració en…
View original post 242 more words
Sabadell per la Independència, present a la 19a Festa Africana
El passat dissabte 25 de juliol va tenir lloc a Sabadell la 19a Festa Africana organitzada per l’Associació Africana de Sabadell, la Vocalia de Solidaritat de l’Associació de Veïns de Sant Oleguer-Sol i Padrís i l’Ajuntament de Sabadell a través de la Regidoria de Drets Civils i Ciutadania, amb la col·laboració de la FAIV (Federació d’associacions d’immigrants del Vallès) i l’Associació de Guinea Bissau. L’objectiu de la festa és el de possibilitar el coneixement mutu entre les diverses cultures, tot fomentant els valors de la convivència. El lema d’enguany era El paper de la ciutadania sabadellenca d’origen africà en la construcció de la nova Catalunya.
Jordi Folch, membre de SBDxI, va ser convidat a parlar en l’acte del dissabte, atès que l’eix de la setmana era justament el de la diversitat. Va explicar la posició de l’ANC i va llegir la darrera declaració de l’assemblea sectorial d’Immigració per la Independència sobre la necessitat que hi hagi presència de persones nouvingudes en les candidatures per al 27S (us el podeu baixar aquí).
Us deixem algunes imatges de l’acte i de la festa.
Aquest estiu, Sabadell per la Independència no tanca per vacances!
Aquest agost, el nostre local al c. Illa, 1-3 (vegeu el mapa), estarà obert durant tot el mes d’agost. Aquest serà el nostre horari:
Dijous 30 i divendres 31 de juliol, a Sabadell, actes de SÚMATE i SBDxI-ANC
Us convidem a assistir dos actes organitzats conjuntament per SÚMATE i Sabadell per la Independència. Dijous 30 de juliol, a dos quarts de 8 del vespre, es farà la presentació del llibre Súmate, cuando todos contamos, de Núria Clotet i Jordi Fexas, al Centre Cívic de la Creu de Barberà (plaça de Castelao, 1. Sabadell. Vegeu el mapa).
«Me he metido en este fregao soberanista por los valientes de mis padres, que vinieron a buscar un futuro mejor para sus hijos. Y también por mis nietos y todos los nietos de Cataluña, porqué quiero un futuro mejor para ellos». Eduardo Reyes «El unionismo nos dice: “Como eres castellanohablante, te están instrumentalizando, eres tontico, eres un actor pasivo”. Pues no. Yo soy actor político activo y queremos conseguir que la mayoría de la gente vote que sí a la independencia». José Rodríguez Divendres 31 de juliol, també a dos quarts de 8 del vespre, a la plaça del Pi de Ca n’Oriac (vegeu el mapa) acte festiu Comptarem amb la presència i les paraules d’Eduardo Reyes, president de SÚMATE; Xaro Pérez, associada de SÚMATE; Ana Surra, presidenta de Sí, amb nosaltres i Teresa Mira, membre del Secretariat Nacional de l’ANC i sòcia de SBDxI-ANC.
Després dels parlaments hi haurà un pica- pica per a tots els assistents amb l’acompanyament musical de Peret Reyes.
Dijous 30 de juliol, a Sabadell, el Ple municipal debatrà la moció d’entrada a l’AMI
Els partits del Govern municipal de Sabadell , ERC i la Crida, amb el suport de CiU, portaran a debat l’adhesió de Sabadell a l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), en la sessió del Ple d’aquest dijous 30 de juliol a les 5 de la tarda. Si surt aprovada la proposta, Sabadell serà la segona ciutat més gran de Catalunya adherida a l’AMI. No està clar però que es pugui sumar la majoria necessària de 14 regidors favorables.
Alguns partits de l’oposició, algunes associacions veïnals i col·lectius agrupats al voltant de la FECUS (Federació d’Entitats Culturals de Sabadell) s’hi manifestaran presencialment en contra.
Sabadell per la Independència – ANC fa una crida a tots els socis i simpatitzants a fer un acte de suport als nostres representants polítics que defensen la moció a favor de l’adhesió a l’AMI i de fer-ho presencialment, a la sala de plens i a la plaça de Sant Roc, amb una estelada per fer visible el nostre mandat i així els nostres representants sentiran que els fem costat amb les nostres estelades.
Teniu més informació d’aquest Ple en els enllaços següents:
http://www.naciodigital.cat/sabadell/noticia/2146/ple/sabadell/votara/dijous/seva/incorporacio/ami
Volem formar part de l’AMI.
Fem costat als nostres representants amb la nostra presència.
Dimecres, 29 de juliol, a Sabadell, inaugurem el rellotge del compte enrere fins al 27S
Com en molts altres llocs del país, just el dia en què només faltaran 60 dies pel 27S us convidem a l’acte d’inauguració del rellotge compte enrere que penjarem aquest dimecres, 29 de juliol, a les 8 del vespre, al passeig de la Plaça Major, a Sabadell, davant la façana d’una coneguda orxateria.
Tothom que vingui amb una estelada serà obsequiat amb una orxata o amb un tastet de gelat.
Amb la col·laboració de:
Posem la cinquena marxa!
Això no s’atura!
Bellaterra, 27 juliol: Independentisme bellaterrenc a 2 mesos del 27-S
Aquest 27 de juliol des de Bellaterra per la Independència hem seguit reivindicant la independència com el mitjà que ens ha de possibilitar les eines necessàries per aconseguir una societat més justa, sostenible i equilibrada socialment, democràtica, lliure i més pròxima a les necessitats dels ciutadans d’aquest país.
Els assistents ens hem implicat de forma solemne en el canvi de xifra del marcador per a les eleccions plebiscitàries del 27-S. Ja només queden 2 mesos!
També s’ha informat de l’Onze de Setembre (11-S), la Via Lliure a la República Catalana: característiques del mosaic que es farà al llarg de l’avinguda de la Meridiana, els deu eixos de la campanya d’estiu, punters i colors de les samarretes, pack de la Via Lliure, desplaçament a Barcelona i inscripcions (https://via.assemblea.cat/cat/). Tot perquè esdevingui una altra gran mobilització a favor de la Via Lliure a la República Catalana. I esperem que sigui la darrera!
La presentació del PowerPoint i del vídeo Independentisme bellaterrenc amb fotografies facilitades per ciutadans de Bellaterra han estat un petit homenatge a la ingent tasca de voluntaris anònims de bellaterrencs i bellaterrenques personificats per en Miquel Hernández Onna, que des de les èpoques més fosques han estat constants, fidels i compromesos en la tasca reivindicativa de la plena sobirania nacional catalana. Això sense desmerèixer la participació de ciutadans de Bellaterra a les grans mobilitzacions, contribuint així a la lluita per la llibertat del poble català.
Amb el film Benvinguts al nord, una comèdia que ajuda a desprendre’s dels típics tòpics que sovint s’instauren en les societats, ha conclòs la vetllada del 27 de juliol a Bellaterra.
El 27 d’agost farem el canvi de xifra amb un Sopar Estelat. Us hi esperem.
Bellaterra, 28 de juliol de 2015
Bellaterra per la Independencia
Comunicació
La Cerdanya acollirà un cap de setmana ple d’actes de reflexió sobre l’Eix de la sostenibilitat
Arrenca la cinquena setmana de la Campanya d’Estiu de l’Assemblea. Durant els pròxims set dies l’ANC promourà el debat sobre Sostenibilitat en la futura República Catalana. A més dels actes arreu del territori, tothom hi podrà dir la seva mitjançant les Xarxes Socials i el hashtag #ViaSostenibilitat.
Tenint en compte que ens trobem a l’equador de la campanya dels Eixos que l’11 de setembre desembocaran a la Meridiana, algunes poblacions es comencen a preparar per la cita i assagen la formació dels punters que ompliran la ‘Via Lliure’.
Ahir dilluns (27 de juliol) ho van fer a Sant Cugat, on es van congregar a 300 persones i demà dimecres (29 de juliol) ho faran a Figueres en un acte que comptarà amb la presència del coordinador de mobilització de l’ANC, Josep Sabaté.
El cap de setmana es celebrarà l’acte central de l’Eix a la Cerdanya, amb un programa ple d’activitats que es repartiran entre Bolvir (dissabte) i Puigcerdà (diumenge). El president de l’Assemblea, Jordi Sànchez, hi serà present per fer la cloenda de la jornada.
D’entre els actes organitzats en destaquem la taula rodona (dissabte 18.00) en què es debatrà sobre la ‘Sostenibilitat energètica en una Catalunya independent’, moderada per Josep Mª Piguillem, que comptarà amb les intervencions de Pep Puig i Montserrat Marta.
També hi haurà una part lúdico-festiva amb una botifarrada, una arrossada i una marxa popular sostenible. Dissabte, la música anirà a càrrec de Brams, Blaumut i Bonobo en el marc del Festival B, mentre que diumenge serà el torn del Duo Vol de jazz. La festa acabarà amb la formació d’un punter humà gegant.
Més de 50.000 inscrits a la ‘Via Lliure’ en menys d’una setmana
El nombre d’inscrits a la ‘Via Lliure’que organitza l’Assemblea Nacional ja supera els 50.000. De fet, aquest matí ja eren prop de 56.000 els assistents confirmats a la Diada que enguany omplirà la Meridiana de colors i obrirà una Via cap al Parlament per a dur-hi simbòlicament els diversos eixos de debat que aquest estiu recorren el territori.
Per tal que aquest 11 de setembre la mobilització torni a ser històrica, l’Assemblea fa una crida a tothom perquè s’incrementi el ritme d’inscripcions i es facilitin les feines de previsió, “no pot faltar-hi ningú, l’hem de fer més grossa que mai”, comenta Josep Sabaté, coordinador de mobilització de l’ANC. Sabaté ha advertit que és imprescindible que “tothom s’inscrigui” a la Via Lliure per fer possible “l’èxit polític i logístic” de la gran mobilització de la Diada. Sabaté ha volgut recordar que “tenim un moment històric entre les mans i tots n’hem de ser protagonistes”.
La pàgina web per a inscriure’s és: Via Lliure
En aquesta línia, l’ANC i Òmnium organitzen avui mateix a Sant Cugat (Plaça Octavià – 20.00) un assaig per a l’11 de setembre en què es formaran tres punters humans gegants, tots vestits de blanc perquè destaquin els colors de les cartolines en forma de triangle que caldrà aixecar tots junts en la mateixa direcció, tot assenyalant la ‘Via Lliure cap a la República Catalana’. En acabat hi haurà parlaments, música, coca i vi dolç.
27 de juliol a Rubí, “Justícia social, llibertat i democràcia”
Alysa Soler, catalanista d’Almeria ens explica les seves vivències
ANC - Sabadell per la Independència
L’Alysa Soler va participar en l’acte “Les meves vivències a Catalunya. Una experiència convertida en sentiment” que vam organitzar junt amb els joves de l’ANJI, el passat 8 de juliol al centre cívic de Can Deu.
En Víctor Colomer, va publicar aquesta entrevista al Diari de Sabadell el dia 13 de juliol i ens ha semblat interessant compartir-la, sobretot amb aquells que no vareu poder assistir a l’acte.
Alysa Soler, catalanista d’Almería.
“Cada vez que bajo al pueblo, regreso más independentista”
Aún no hace un año que vive en Catalunya y ya es independentista y activista de las juventudes de la ANC en Sabadell. El miércoles explicó su conversión en el CC de Can Deu. Cuando Ada Colau ganó en Barcelona, ella lloró.
Nacida en Cuevas de la Almanzora (Almería), Alysa Soler Bernal, 20, estudia Derecho y Ciencias Políticas en la UAB, por lo que vive en un piso de…
View original post 688 more words













